zamówienie na:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Kruszwica

zamawiający: Gmina Kruszwica
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: PIFZ-Z.271.50.2013
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 30 grudnia 2013  10:00
wynik postępowania: zamieszczono pod ogłoszeniem 





Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Kruszwica
Numer ogłoszenia: 532210 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica , ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Kruszwica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający: Gmina Kruszwica za pośrednictwem Urzędu Miejskiego w Kruszwicy Termin realizacji: 02.01.2014r do 31.12.2014 r. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Kruszwica. Lokalizacja nieruchomości oraz rodzaje pojemników określona jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuję się do odbierania odpadów komunalnych na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia nieczystości z terenu wokół pojemników po każdorazowym ich opróżnieniu oraz odstawienia opróżnionych pojemników na ich stałe miejsce lokalizacji. Szacunkowa ilość i rodzaje pojemników przeznaczona do wywozu w ciągu roku wynosi około: - Pojemnik 1100 litrów - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - (kod odpadu 20 03 01) - 12 szt./rok. - Pojemnik 1100 litrów - odpady gromadzone selektywnie papier i tektura, w tym opakowaniowe - (kod odpadu 20 01 01, 15 01 01) - 48 szt./rok. - Pojemnik 1100 litrów - odpady gromadzone selektywnie tworzywa sztuczne, w tym opakowaniowe wraz z opakowaniami wielomateriałowymi i metale - (kod odpadu 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 04, 20 01 40) - 24 szt./rok. - Pojemnik 1100 litrów - odpady gromadzone selektywnie szkło, w tym opakowaniowe, w tym szkło bezbarwne oraz kolorowe - (kod odpadu 20 01 02, 15 01 07) - 6 szt./rok. - Pojemnik 110 litrów - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - (kod odpadu 20 03 01) - 336 szt./rok. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zleconych do wykonania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami. Podstawą płatności jest cena jednostkowa za wywóz 1 pojemnika: - Pojemnik 1100 litrów - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, - Pojemnik 1100 litrów - odpady gromadzone selektywnie papier i tektura, w tym opakowaniowe, - Pojemnik 1100 litrów - odpady gromadzone selektywnie tworzywa sztuczne, w tym opakowaniowe wraz z opakowaniami wielomateriałowymi i metale, - Pojemnik 110 litrów - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, zapisana w formularzu cenowym wykonawcy uwzględniająca wszystkie czynniki i wymagania składające się na wykonanie usługi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przedstawi: - zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej (prowadzonego przez Burmistrza Kruszwicy) w zakresie odbioru odpadów komunalnych, obejmujące odpady o kodach: 20 03 01, 20 01 01, 15 01 01, 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 04, 20 01 40, 20 01 02, 15 01 07.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, formularz cenowy, formularz oferty, pełnomocnictwo jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. Zamawiający może zmienić lokalizację punktów odbioru odpadów po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o nowej lokalizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zmawiającego Urząd Miejski w Kruszwicy ul.Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, pokój nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zmawiającego Urząd Miejski w Kruszwicy ul.Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, pokój nr 30 (biuro obsługi interesanta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (135kB) word
Zal_1_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc (30kB) word
Zal_2_Oświadczenie o spełnianiu warunków.doc (34kB) word
Zal_3_Lokalizacjia i rodzaje pojemników.doc (32kB) word
Zal_4_wzór umowy.doc (34kB) word
Zal_5_Wzór oferty na usługi.doc (45kB) word
Zal_6_Lista podmiotow grupa kapitalowa.docx (14kB) word
Zal_7_Oświadczenie o grupie kapitalowej.docx (14kB) word
Zal_8_Formularz cenowy.doc (39kB) word

Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofert.doc (44kB) word

 

metryczka


Opublikował: Monika Winiarczyk (20 grudnia 2013, 21:06:56)

Ostatnia zmiana: Monika Winiarczyk (30 grudnia 2013, 13:42:47)
Zmieniono: powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1032