zamówienie na:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Kruszwicy

zamawiający: Gmina Kruszwica
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/07/03/2010
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 14 kwietnia 2010  10:00
wynik postępowania: WYNIK POSTĘPOWANIA ZAMIESZCZONO POD OGŁOSZENIEM  





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Kruszwicy
(  zamieszczone w BZP w dniu 18-03-2010, nr ogłoszenia: 60045-2010)
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Urząd Miejski w Kruszwicy Nadgoplańska 4  88-150 Kruszwica
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
·   w zakresie proceduralnym:
mgr Monika Winiarczyk -  referent ds.zamówień publicznych tel. (052) 3515010 w.31.
·   w zakresie merytorycznym:
 mgr inż. Agnieszka Martin - inspektor ds.budownictwa tel. (052) 3515010 w. 35
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kruszwica.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie  10zł brutto można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 28.
Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Kruszwicy. Wspólny Słownik Zamówień: 45443000-4-Roboty elewacyjne,
 45261000-4-Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z ociepleniem  dwóch budynków użyteczności publicznej, zgodnie z projektem budowlanym
i specyfikacjami oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.Przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe.
Termin wykonania robót:
1. Wymiana pokrycia dachowego i docieplenia wraz z wymianą stolarki drzwiowej – budynek Urzędu Miejskiego w Kruszwicy- do 05.10.2010r.
2. Docieplenia wraz z wymianą stolarki drzwiowej – budynek Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 2 w Kruszwicy  (wymagany termin realizacji w okresie wakacyjnym od 28.06.2010r. do 27.08.2010r.)
Ostateczny termin wykonania robót 05.10.2010r.
Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska Działania 2.3 Rozwój infrastruktury w zakresie ochrony powietrza Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: 05-10-2010 r
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·          Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Wykonawca musi potwierdzić spełnianie warunku dotyczącego wykonania, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 300.000 zł (trzysta tysięcy złotych) odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. polegająca na ociepleniu pionowych i poziomych przegród budowlanych(w jednym zadaniu, nie sumować wartości w ramach kilku zadań) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia-nie spełnia.
·          Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Wykonawca musi potwierdzić spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami które będą realizować zamówienie posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy lub robót w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia-nie spełnia.
·          Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Wykonawca musi potwierdzić spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej: - opłaconej polisy na kwotę min. 500.000 zł Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia dokumenty złożone przez Wykonawcę wg formuły spełnia-nie spełnia
 
Wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35 000.00 zł (słownie:  trzydzieści pięć tysięcy 00/100 zł)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Kryterium Cena (koszt) Waga 100%

Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 30(biuro obsługi interesanta) do dnia 2010-04-08 do godz. 10:00.
Termin związania ofertą: 30 dni
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
 
 
Ogłoszenie BZP.pdf (61kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (185kB) pdf
Zal_1_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc (100kB) word
Zal_2_Oświadczenie o spełnianiu warunków.doc (95kB) word
Zal_3_Wykaz osób.doc (89kB) word
Zal_4_wykaz robót.doc (154kB) word
Zał_5_formularz oferty.doc (161kB) word
Zal_6_Wzór umowy-termomodernizacja.pdf (129kB) pdf
Zal_7_OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf (99kB) pdf


Dokumentacja została podzielona na  części. W celu prawidłowego odczytania plików podzielonych należy na dysku utworzyć folder, w którym zapisujemy wszystkie pliki zip. Po zapisaniu należy otworzyć.


przedmiar-ul. Nadgoplańska.pdf (2541kB) pdf
Projekt budowlany-ul. Nadgoplańska_1.zip (2081kB) txt
Projekt budowlany-ul. Nadgoplańska_1.z01 (8192kB) txt
Projekt budowlany-ul. Nadgoplańska_1.z02 (8192kB) txt
Projekt budowlany-ul. Nadgoplańska_1.z03 (8192kB) plik
Projekt budowlany-ul. Nadgoplańska_1.z04 (8192kB) txt
Projekt budowlany-ul. Nadgoplańska_1.z05 (8192kB) txt
Projekt budowlany-ul. Nadgoplańska_1.z06 (8192kB) txt

przedmiar-ul. Mickiewicza.pdf (1663kB) pdf
Projekt budowlany- ul. Mickiewicza_1.zip (7920kB) plik
Projekt budowlany- ul. Mickiewicza_1.z01 (8192kB) txt
Projekt budowlany- ul. Mickiewicza_1.z02 (8192kB) txt
Projekt budowlany- ul. Mickiewicza_1.z03 (8192kB) txt
Projekt budowlany- ul. Mickiewicza_1.z04 (8192kB) txt
Projekt budowlany- ul. Mickiewicza_1.z05 (8192kB) txt

Odpowiedz_23_03_2010.pdf (107kB) pdf
odpowiedz_25_03_2010.pdf (120kB) pdf

Przedmiar urzad.zip (5961kB) zip
Przedmiar_gimnazjum.zip (8192kB) zip

Powiadomienie o zmianach terminu.pdf (97kB) pdf

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (99kB) pdf
 Kruszwica dnia: 2010-03-18
 
 

metryczka


Opublikował: Monika Winiarczyk (18 marca 2010, 16:16:38)

Ostatnia zmiana: Monika Winiarczyk (28 kwietnia 2010, 14:20:46)
Zmieniono: Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1609