zamówienie na:

Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kruszwicy ul. Mickiewicza 11

zamawiający: Zespół Oświaty i Wychowania w Kruszwicy
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZ.01.06.2011
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 22 lipca 2011  10:00
wynik postępowania: wynik postępowania pod ogłoszeniem 





Kruszwica: Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kruszwicy ul. Mickiewicza 11
Numer ogłoszenia: 176096 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Oświaty i Wychowania , ul. Kościuszki 30, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3516059, faks 052 3516059.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kruszwicy ul. Mickiewicza 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja oddymiania klatek schodowych, oświetlenie ewakuacyjne, zabezpieczenie belek dachu, przegrodzenie korytarza w piwnicy, oddzielenie przeciwpożarowe pomieszczeń w piwnicy i na korytarzu . Montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych. Zabezpieczenia budowlane p.poż. Na zakres robót składają się poniższe zadania: Instalacja oddymiania.: Budynek należy wyposażyć w urządzenia służące do odprowadzenia dymu. Okna na najwyższej kondygnacji należy przystosować do automatycznego otwierania. Skrzydła okienne zostaną wyposażone w napędy elektryczne typu KA 32/500. Będą sterowane z centralki oddymiającej typu RZN 4404-K. W przypadku wystąpienia zadymienia centralka otrzyma sygnał z czujki umieszczonej na suficie i spowoduje otwarcie okien . Otwarcie okien będzie można dokonać także za pomocą przycisków oddymiających umieszczonych w portierni budynku i na najwyższej kondygnacji .Przewiduje się również zastosowanie przycisków przewietrzających istniejące okna plastikowe otwierają się do wewnątrz budynku i będą zabezpieczone kratą uniemożliwia ich otwarcie. Aby umożliwić prawidłowe działanie instalacji oddymiającej należy okna wymienić na otwieranie na zewnątrz lub przerobić istniejące. Budynek posiada dwie klatki schodowe., na których należy wykonać bliźniaczą instalację. Oświetlenie ewakuacyjne; w celu prawidłowego oświetlenia dróg ewakuacyjnych w piwnicy i na poddaszu budynku należy istniejące oprawy oświetleniowe wymienić na oprawy typu OPK 2x36W modułem awaryjnym 2h . Przy wejściach na klatkę schodową należy zamontować oprawy ewakuacyjne z piktogramem wskazującym kierunek ewakuacji zgodnie z normą PN-EN 1838.Natężenie oświetlenia na drogach ewakuacyjnych musi wynosić minimum 1Lxp .Budynek należy wyposażyć w awaryjny wyłącznik umożliwiający odłączenie energii elektrycznej. W tym celu należy główny wyłącznik w rozdzielnicy na parterze wymienić na na samoczynny wyposażony w cewkę wybijakową. Do cewki doprowadzić przewody z przycisku awaryjnego z szybką, który będzie umieszczony przy wejściu do budynku. Przyciśnięcie przycisku /po zbiciu szybki/ spowoduje wyłączenie energii. Zabezpieczenie odkrytych elementów drewnianych na strychu środkiem ogniochronnym. Środek ogniochronny należy nanosić na elementy zgodnie z instrukcją producenta. Przedzielenie korytarza w piwnicy należy wymurować ściankę na grubość 1 cegły z otworem drzwiowym. Ściankę wyposażyć w drzwi o odporności EI30 lub równoważne. Oddzielenia przeciwpożarowe pomieszczeń w piwnicy i na poddaszu wybrane pomieszczenie w piwnicy i na poddaszu wyposażyć w drzwi o odporności ogniowej EI30 lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Przedstawić i udokumentować spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące przedmiotu zamówienia o wartości 100 000 zł brutto każda. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; na zasadzie spełnia/nie spełnia
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, którzy posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Przedstawić i udokumentować spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomiczno-finansowej: Opłacona polisa ubezpieczeniowa OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonewykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamioświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertwykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, pokój nr: 30 do dnia 2011-07-14 do godz. 10:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (118kB) pdf

1_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (25kB) plik

2_Oświadczenie o spełnianiu warunków (15kB) plik

3_Wykaz osób (43kB) word

4_Wykaz robót (42kB) word

5_Wzór umowy (25kB) pdf

6_Opis przedmiotu zamówienia (35kB) pdf

7_Wzór oferty na roboty budowlane (37kB) word


Dokumentacja:

Specyfikacja techniczna (61kB) pdf

dok. 1 (35kB) pdf

Rysunek_1 (133kB) pdf

Rysunek_2 (132kB) pdf

Rysunek_3 (163kB) pdf

Rysunek_4 (142kB) pdf




Odpowiedź na pytania do SIWZ nr 1 (28kB) pdf


Uwaga! W związku z nieprawidłowościami w przedmiarze robót Zamawiający publikuje poprawioną wersje przedmiaru oraz przedłuża termin składania ofert zgodnie z art. 12 a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach tj. do 22.07.2011 do godz. 10:00



Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 2011-07-22 o godz. 10:15, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, w salce posiedzeń – pokój nr 9

Poniżej publikujemy ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz poprawiony przedmiar robót:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (23kB) pdf

Przedmiar (119kB) pdf

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (34kB) word

metryczka


Opublikował: Bartosz Krajniak (29 czerwca 2011, 08:50:41)

Ostatnia zmiana: Jan Wasilewski (27 lipca 2011, 13:47:21)
Zmieniono: dodanie ogłoszenia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1139