zamówienie na:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego zaplanowanego na 2012 rok

zamawiający: Gmina Kruszwica
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.16.11.2011
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 28 listopada 2011  12:00
przyczyna unieważnienia: zamieszczono pod ogłoszeniem 




Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego zaplanowanego na 2012 rok
Numer ogłoszenia: 301531 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kruszwicy , ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego zaplanowanego na 2012 rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: CPV 66 11 30 00-5-Usługi udzielania kredytu Zamawiający: Gmina Kruszwica za pośrednictwem Urzędu Miejskiego w Kruszwicy Termin realizacji: do 31.12.2014r.
Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego zaplanowanego na 2012 rok, który wymaga zachowania następujących warunków:
1. kwota kredytu: 454.000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt cztery tysiące 00/100 PLN),
2. okres kredytowania: do 31 grudnia 2014 roku,
3. karencja w spłacie kapitału do dnia 30 listopada 2012 r
4. spłata kapitału po upływie okresu karencji: zgodnie z proponowanym harmonogramem spłat rat kapitałowych - załącznik 4 do SIWZ
5. spłata odsetek w okresach miesięcznych do 25 dnia każdego miesiąca bez karencji
6. jedyne zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową,
7. przeliczanie oprocentowania miesięcznie
8. kredyt zostanie wykorzystany do 31 grudnia 2011 roku
9. uruchomienie kredytu nastąpi na pisemne polecenie zamawiającego w ciągu 3 dni od otrzymania informacji od zamawiającego (dopuszcza się możliwość przesłania informacji za pomocą faksu) na konto bankowe zamawiającego
10. oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma stałej marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i stopy WIBORU 1M stanowiącej średnią z miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego
11. wysokość marzy będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy
12. za spłatę rat kredytu i odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy
13. zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych opłat i prowizji, a odsetki będą naliczone za okres faktycznego wykorzystania kredytu,
14. wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z zamawiającym w sprawach związanych z wykorzystaniem kredytu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Wykonawca powinien przedstawić zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.8.1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), lub innych przepisów prawa;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Kredytobiorca przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy: - Kredytobiorca zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. -strony dopuszczają możliwość zmiany marży banku poprzez jej obniżenie na wniosek zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 9 (salka posiedzeń).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (118kB) pdf
Zal_1_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.pdf (40kB) pdf
Zal_2_Oświadczenie o spełnianiu warunków.pdf (31kB) pdf
Zal_3_Wzór oferty na usługi.pdf (43kB) pdf
Harmonogram kredytu.pdf (10kB) pdf
Załącznik nr 5 .pdf (290kB) pdf
Załącznik nr 6 i 7.pdf (822kB) pdf
Załącznik nr 8.pdf (727kB) pdf
Załącznik nr 9.pdf (654kB) pdf
Załącznik nr 10.pdf (352kB) pdf
Załącznik nr 11.pdf (450kB) pdf
Załącznik nr 12.pdf (405kB) pdf
Załącznik nr 13.pdf (846kB) pdf
Załącznik nr 14.pdf (367kB) pdf
Załącznik nr 15.pdf (523kB) pdf
Załącznik nr 16.pdf (1039kB) pdf
Załącznik nr 17.pdf (320kB) pdf
Załącznik nr 18.pdf (522kB) pdf


Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (41kB) word

Unieważnienie postępowania (34kB) pdf


 

metryczka


Opublikował: Monika Winiarczyk (18 listopada 2011, 12:41:22)

Ostatnia zmiana: Monika Winiarczyk (9 grudnia 2011, 11:42:33)
Zmieniono: unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1121