zamówienie na:

Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Kruszwica

zamawiający: Gmina Kruszwica
tryb zamówienia: przetarg ograniczony
nr sprawy: PIN-Z.271.8.2012
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 14 maja 2012  13:00
wynik postępowania: zamieszczono pod ogłoszeniem 




 Uwaga!   NOWE OGŁOSZENIE-zakres zmian zawarty poniżej w załącznikach

Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Kruszwica
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.
 
    * Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Kruszwica.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, sporządzenie, uchwalenie i doprowadzenie do wejścia w życie dwóch projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Kruszwica dot. wyznaczenia terenów lokalizacji zespołu elektrowni wiatrowych wraz z infrastrukturą techniczna oraz terenów rolnych(dla miejscowości Arturowo i Karczyn (część 1)oraz Gocanówko, Janocin, Chełmiczki i Kobylnica(część 2)) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych planów, wraz z prognozą oddziaływania ustaleń planu na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu. Opracowanie należy wykonać zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz stosownymi przepisami wykonawczymi, jak również zgodnie z treścią uchwał : 1) Uchwała Nr XV/158/2011 Rady Miejskiej w Kruszwicy z dnia 29 grudnia 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kruszwica w miejscowościach Arturowo i Karczyn; 2) Uchwała Nr XV/159/2011 Rady Miejskiej w Kruszwicy z dnia 29 grudnia 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kruszwica w miejscowościach Gocanówko, Janocin, Chełmiczki i Kobylnica; Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie nr 1: /Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Kruszwica- w miejscowościach Arturowo i Karczyn/ Zadanie nr 2: /Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Kruszwica- w miejscowościach Gocanówko, Janocin, Chełmiczki i Kobylnica/ 3. Przedmiotem zamówienia są usługi ujęte we Wspólnym Słowniku Zamówień (CVP): 71.41.00.00-5. 4. Zadanie podzielone jest na dwie części i obejmuje teren: 1) Arturowo i Karczyn - obszar ok. 500 ha, 2) Gocanówko, Janocin, Chełmiczki i Kobylnica - obszar ok. 1000 ha, Granice planu miejscowego określają załączniki do w/w uchwał. Integralną częścią niniejszego ogłoszenia są następujące załączniki: - Zal_1_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Zal_2_Oświadczenie o spełnianiu warunków - Zal_3_Wykaz osób - Zal_4_wykaz robót - Zal_5_Wniosek o dopuszczenie.
 
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
 
    * Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    * Do 50% wartości zamówienia podstawowego
 
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
 
III.2) ZALICZKI
 
    * Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
    *
 
      III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    *
 
      III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
          o Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi i udokumentuje: co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z przeznaczeniem na lokalizację elektrowni wiatrowych, które zostały sporządzone w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i zakończone co najmniej na etapie podjęcia uchwały:
- dla zadania 1: dla powierzchni minimum 500 ha
- dla zadania 2: dla powierzchni minimum 1000 ha
o Ustala się punktację ;
dla zadania 1:Za opracowanie jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z przeznaczeniem na lokalizację elektrowni wiatrowych, który został sporządzony w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym co najmniej na etapie podjęcia uchwały dla powierzchni minimum 500 ha 5 pkt + 2 pkt za każdy dodatkowo opracowany plan spełniający warunki minimalne
dla zadania 2:Za opracowanie jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z przeznaczeniem na lokalizację elektrowni wiatrowych, które zostały sporządzone w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym co najmniej na etapie podjęcia uchwały dla powierzchni minimum 1000 ha 5 pkt + 2 pkt za każdy dodatkowo opracowany plan spełniający warunki minimalne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    *
 
      III.3.3) Potencjał techniczny
    *
 
      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
          o Wykonawca wykaże, że będzie dysponował min. jedną osobą tj. głównym projektantem-urbanistą, który brał udział w opracowaniu minimum jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z przeznaczeniem na lokalizację elektrowni wiatrowej Dotyczy zadania 1 i 2. Jeśli Wykonawca składa wniosek na obie części zamówienia, należy wykazać dwie osoby posiadające wymagane kwalifikacje,
    *
 
      III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
          o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 50 000,00 zł ( pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN), Niezależnie czy wykonawca składa ofertę na jedną czy obie części zadania, składa jedną polisę.
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
    *
 
      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
          o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
          o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
          o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
          o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    *
 
      III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
          o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
          o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
          o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
          o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
          o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    *
 
      III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
 
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 
      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
          o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
          o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
 
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
 
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
 
 Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi i udokumentuje: co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z przeznaczeniem na lokalizację elektrowni wiatrowych, które zostały sporządzone w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym co najmniej na etapie podjęcia uchwały:
 - dla zadania 1: dla powierzchni minimum 500 ha
- dla zadania 2: dla powierzchni minimum 1000 ha
o Ustala się punktację ;
dla zadania 1:Za opracowanie jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z przeznaczeniem na lokalizację elektrowni wiatrowych, który został sporządzony w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym co najmniej na etapie podjęcia uchwały dla powierzchni minimum 500 ha 5 pkt + 2 pkt za każdy dodatkowo opracowany plan spełniający warunki minimalne
dla zadania 2:Za opracowanie jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z przeznaczeniem na lokalizację elektrowni wiatrowych, które zostały sporządzone w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym co najmniej na etapie podjęcia uchwały dla powierzchni minimum 1000 ha 5 pkt + 2 pkt za każdy dodatkowo opracowany plan spełniający warunki minimalne
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o kolejności będzie decydować deklarowany termin wykonania usługi
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
 
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Urząd Miejski w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica pokój nr 28, w godzinach pracy tj, 7:15 do 15:15.
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Kruszwicy, ul.Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, pokój nr 30 (biuro obsługi interesanta).
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


UWAGA !

Nowe ogłoszenie (73kB) pdf
Ogłoszenie (73kB) pdf
Zakres zmian BZP (41kB) word

Zal_1_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.pdf (39kB) pdf
Zal_2_Oświadczenie o spełnianiu warunków.pdf (30kB) pdf
Zal_3_Wykaz osób.pdf (26kB) pdf
Zal_4_wykaz usług.doc (44kB) word
Zal_4_a_wykaz usług.doc (46kB) word
Zal_5_Wniosek o dopuszczenie.doc (39kB) word

Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (53kB) pdf

 
 

metryczka


Opublikował: Monika Winiarczyk (24 kwietnia 2012, 11:26:54)

Ostatnia zmiana: Monika Winiarczyk (4 lipca 2012, 16:32:29)
Zmieniono: Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1170