zamówienie na:

Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kruszwica w miejscowościach Papros, Skotniki, Wola Wapowska, Piaski, Wróble i Piecki

zamawiający: Gmina Kruszwica
tryb zamówienia: przetarg ograniczony
nr sprawy: PIFZ-Z.271.10.20103
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 15 marca 2013  13:00
wynik postępowania: zamieszczono pod ogłoszeniem 





Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kruszwica w miejscowościach Papros, Skotniki, Wola Wapowska, Piaski, Wróble i Piecki
Numer ogłoszenia: 90970 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica , ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kruszwica w miejscowościach Papros, Skotniki, Wola Wapowska, Piaski, Wróble i Piecki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kruszwica w miejscowościach Papros, Skotniki, Wola Wapowska, Piaski, Wróble i Piecki 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, sporządzenie, uchwalenie i doprowadzenie do wejścia w życie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla gminy Kruszwica dot. wyznaczenia terenów lokalizacji zespołu elektrowni wiatrowych wraz z infrastrukturą techniczną (dla miejscowości Papros, Skotniki, Wola Wapowska, Piaski, Wróble i Piecki) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych planów, wraz z prognozą oddziaływania ustaleń planu na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu. Opracowanie należy wykonać zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 647), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz stosownymi przepisami wykonawczymi, jak również zgodnie z treścią uchwały : 1) Uchwała Nr XV/160/2011 Rady Miejskiej w Kruszwicy z dnia 29 grudnia 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kruszwica w miejscowościach Papros, Skotniki, Wola Wapowska, Piaski, Wróble i Piecki; 2. Przedmiotem zamówienia są usługi ujęte we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5. 3. Zadanie obejmuje teren w miejscowościach: Papros, Skotniki, Wola Wapowska, Piaski, Wróble i Piecki - obszar ok. 720 ha Granice planu miejscowego określa załącznik do w/w uchwały. 4. Zakres prac planistycznych miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje: 1) Etap I - prace wstępne: a) wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej z analizą stanu istniejącego uwzględniającej powiązania obszaru objętego planem z otoczeniem (w formie opisowej i graficznej a gdzie jest to możliwe i fotograficznej), b) przygotowanie materiałów geodezyjnych do opracowania planu (mapy cyfrowe w skali 1:2000), c) wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej (w formie opisowej i graficznej), d) analiza wniosków wniesionych do planu i opracowanie propozycji ich rozstrzygnięcia, e) wykonanie opracowania ekofizjograficznego ( w wersji papierowej i cyfrowej, w formie opisowej i graficznej), f) opracowanie i prezentacja koncepcji projektu planu - tekst + rysunek kolor (w wersji papierowej i cyfrowej), g) przygotowanie i przekazanie projektów zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń związanych z przystąpieniem do opracowania planu (w wersji papierowej i elektronicznej), 2) Etap II - opracowanie projektu planu: a) opracowanie projektu planu z uwzględnieniem otrzymanych uwag i uzyskanie ostatecznej akceptacji ze strony zamawiającego, b) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko (w wersji papierowej i cyfrowej, w formie opisowej i graficznej - dopuszczalne są egzemplarze z pomniejszonym rysunkiem dla przeprowadzenia procedury opiniowania i uzgadniania), c) sporządzenie prognozy sutków finansowych uchwalenia planu, d) opiniowanie i uzgodnienie projektu planu, w tym prezentacja projektu (projekt z częścią graficzną w skali 1:2000 w wersji papierowej i cyfrowej - dopuszczalne są egzemplarze z pomniejszonym rysunkiem dla przeprowadzenia procedury opiniowania i uzgadniania), e) przygotowanie wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, (jeśli występuje potrzeba ich sporządzenia), f) przygotowanie wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień projektu planu, g) wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie planu i odpowiednio w prognozie oddziaływania na środowisko, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień oraz uzyskanej zgody na zmianę przeznaczenia terenów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (o ile taka zgoda była wymagana), h) przygotowanie projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu (wersji papierowej i cyfrowej - tekst uchwały + część graficzna w wersji kolorowej i w skali 1:2000), i) przygotowanie i przekazanie projektów obwieszczenia i ogłoszenia zawiadamiającego o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu, j) wyłożenie do publicznego wglądu, k) udział w dyskusjach publicznych nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu, 3) Etap III - ewentualna korekta projektu planu: a) przygotowanie wykazu uwag wniesionych do projektu planu wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. Wykaz, należy przekazać zamawiającemu nie później niż na 14 dni przed upływem ustawowego terminu rozpatrzenia uwag. Załączniki graficzne do wykazu uwag należy przygotować w formacie zapewniającym ich czytelność (numery działek, oznaczenia, uwagi), (w wersji papierowej i cyfrowej), b) ponowne uzgodnienie projektu planu w niezbędnym zakresie, o ile taka konieczność się pojawi, c) ponowne wyłożenie do publicznego wglądu projektu planu, w niezbędnym zakresie, w przypadku naniesienia zmian, d) lista nieuwzględnionych uwag (w wersji papierowej i cyfrowej), e) przygotowanie dokumentów i załączników do projektu uchwały wraz z projektem uchwały w celu przedłożenia do zaakceptowania Radzie Miejskiej w Kruszwicy, f) udział w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz w sesji, 4) Etap IV - przedstawienie uchwały wraz z załącznikami oraz pełną dokumentacją planistyczną Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu w celu oceny ich zgodności z przepisami prawa: a) przygotowanie uchwały w spawie planu miejscowego wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych do przekazania Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu, b) przygotowanie uchwały do publikacji w odpowiednim formacie i ilości wymaganej przez Urząd Wojewódzki, c) opublikowanie miejscowego planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego. 5. Opracowanie należy przekazać zamawiającemu w następującej liczbie egzemplarzy: 1) część tekstową projektu planu - 4 egzemplarze w wersji papierowej oraz na nośniku CD/DVD - 2 egzemplarze; 2) część graficzna projektu planu w kolorze w skali 1:2000 - 4 egzemplarze; 3) część graficzna projektu planu czarno-biały w skali 1:2000 - 2 egzemplarze; 4) część graficzna projektu planu na nośniku CD/DVD - 2 egzemplarze; 5) część graficzna projektu planu czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 1egzemplarz; 6) część graficzna projektu planu w formie umożliwiającej jego zamieszczenie na stronach internetowych zamawiającego na nośniku CD/DVD - 2 egzemplarze; 7) opracowanie ekofizjograficzne - 3 egzemplarze + na nośniku CD/DVD-2 egzemplarze; 8) wyniki badań geologicznych, (jeżeli będą konieczne) - 2 egzemplarze + na nośniku CD/DVD-2 egzemplarze; 9) prognoza oddziaływania na środowisko - 2 egzemplarze + na nośniku CD/DVD-2 egzemplarze; 10) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego- 3 egzemplarze + na nośniku CD/DVD-2 egzemplarze; 11) Wszystkie teksty w wersji cyfrowej muszą być zapisane w formacie z rozszerzeniem.doc a rysunki w formacie .jpeg oraz dwg - dla oryginałów. Dokumenty w wersji elektronicznej muszą być kompletne, tożsame z wersją papierową. W trakcie procedury sporządzania planu wykonawca zobowiązany jest także do udziału i prezentacji projektu planu (w zależności od potrzeb): 1) na sesjach Rady Miejskiej w Kruszwicy dotyczących projektu planu i jego uchwalenia; 2) na posiedzeniach komisji Rady Miejskiej w Kruszwicy i innych, wskazanych przez Zamawiającego; 3) podczas dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu; 6. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże wykonawcy: 1) kopię obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kruszwica; 2) uchwałę Nr XV/160/2011 Rady Miejskiej w Kruszwicy z dnia 29 grudnia 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kruszwica w miejscowościach Papros, Skotniki, Wola Wapowska, Piaski, Wróble i Piecki;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·         Do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    potwierdzić spełnianie warunku dotyczącego wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi i udokumentuje: -co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z przeznaczeniem na lokalizację elektrowni wiatrowych, który został sporządzony w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym co najmniej na etapie przygotowania do przystąpienia do podjęcia uchwały ( tzn. zakończone opracowywanie projektu planu) wraz z kompletem uzgodnień dla powierzchni minimum 700 ha Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca wykaże, że będzie dysponował min. jedną osobą tj. głównym projektantem-urbanistą, który brał udział w opracowaniu minimum jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z przeznaczeniem na lokalizację elektrowni wiatrowych
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 35 000,00 zł ( trzydzieści pięć tysięcy 00/100 PLN),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacje o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. - odpowiednio załącznik nr 6 lub 7, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie Wykonawcy, na podstawie złożonego wykazu usług i dołączonych do niego dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi i udokumentuje: co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z przeznaczeniem na lokalizację elektrowni wiatrowych, które zostały sporządzone w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym co najmniej na etapie przygotowania do przystąpienia do podjęcia uchwały ( tzn. zakończone opracowywanie projektu planu wraz z kompletem uzgodnień) dla powierzchni minimum 700 ha 5 pkt + 2 pkt za każdy dodatkowo opracowany plan spełniający warunki minimalne Uwaga: W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o kolejności będzie decydować deklarowany termin wykonania usługi.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Urząd Miejski w Kruszwicy, ul.Nadgoplańska 4,88-150 Kruszwica pokój nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Urząd Miejski w Kruszwicy, ul.Nadgoplańska 4,88-150 Kruszwica pokój nr 30 (biuro obsługi interesanta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf (99kB) pdf

Zal_1_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.pdf (38kB) pdf

Zal_2_Oświadczenie o spełnianiu warunków.pdf (38kB) pdf

Zal_3_Wykaz osób.pdf (34kB) pdf

Zal_4_wykaz usług.pdf (36kB) pdf

Zal_5_Wniosek o dopuszczenie.pdf (49kB) pdf

Zal_6_lista podmiotow grupa kapitalowa.pdf (29kB) pdf

Zal_7_oswiadczenie o grupie kapitalowej.pdf (36kB) pdf
 
 
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc (42kB) word

metryczka


Opublikował: Monika Winiarczyk (6 marca 2013, 13:24:57)

Ostatnia zmiana: Monika Winiarczyk (30 kwietnia 2013, 12:38:37)
Zmieniono: Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1281