zamówienie na:

Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Kruszwica

zamawiający: Gmina Kruszwica
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: PIFZ-Z.271.12.2013
wartość: poniżej progów
termin składania ofert: 20 marca 2013  10:00
wynik postępowania: zamieszczono pod ogłoszeniem 




 Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Kruszwica
Numer ogłoszenia: 97732 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica , ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Kruszwica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Kruszwica Specyfikacja techniczna samochodu 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 2osób na wózkach inwalidzkich -Fabrycznie nowy: rok produkcji 2013 -Rozstaw osi powyżej 3300 mm -Lakier akrylowy - kolor biały -Silnik wysokoprężny, turbodoładowany o pojemności do 2000 cm3i mocy powyżej 100KM -norma min. EURO 5 -Oryginalne kombi 9 osobowe -Homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych -Masa do 3500kg Z wyposażeniem ( minimum): -Immobiliser, -centralny zamek z pilotem -izolacja dźwiękowo-termiczna -autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe -wspomaganie układu kierowniczego, -układ hamulcowy z ABS -hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu -systemy kontroli trakcji : układ EDS ,układ ASR ,układ MSR ,układ ESP lub równoważny -niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem -napęd na koła przednie lub tylne -obrotomierz elektroniczny -lusterka boczne regulowane i podgrzewane elektrycznie -skrzynia biegów 6- biegowa ( min 5 + wsteczny )mechaniczna -dźwignia zmiany biegów w formie /joysticka/ -klimatyzacja całości samochodu z min. półautomatyczną regulacją, z nawiewami w kabinie kierowcy i nawiewami w podsufitce w przedziale pasażerskim -poduszka powietrzna kierowcy i pasażera , -pasy bezpieczeństwa z napinaczami, -zagłówki z regulacją wysokości -regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach -zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy -całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne / atermiczne -wycieraczki szyby przedniej z dwustopniowa regulacją prędkości i spryskiwaczem -przesuwne prawe drzwi boczne, -tylne drzwi z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem -czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa -stopień wejściowy boczny oświetlony -oświetlenie w podsufitce + gniazdo 12V w kabinie -wentylacja kabiny z recyrkulacją, filtr przeciwpyłkowy -drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział pasażerski -elektrycznie regulowane przednie szyby boczne -fotel kierowcy z regulacją wysokości , podparciem odcinka lędźwiowego -wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń 2+1 miejscowe, -składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń 3 miejscowy, -wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe -sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach -światła do jazdy dziennej włączane automatycznie -lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego i poziomu płynu -uchwyty ułatwiające wysiadanie i wsiadanie do przedziału pasażerskiego -rolety okienne na szybach w przestrzeni pasażerskiej -pełna tapicerka przestrzeni pasażerskiej -reflektory przednie halogenowe +regulacja zasięgu -trzecie światło stop+ światło przeciwmgielne z tyłu -przygotowanie do montażu radia - antena, głośniki szerokopasmowe -radio CD/RDS/MP3 -opony zimowe 4 szt. + felgi stalowe -pokrowce na siedzenia -gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe Przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku: -Wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie: -fotel 3 osobowy z 3 rzędu i fotel 2 osobowy + 1 osobowy z 2 rzędu, -Wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa, -Schowek - miejsce (pojemnik na pasy) -Szyny wzdłuż mocujące 2wózki w podłodze pojazdu, z możliwością wprowadzania osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich przez drzwi boczne, w miejsce środkowego rzędu siedzeń , a także -Szyny wzdłuż mocujące wózek w podłodze w tylnej części pojazdy z możliwością wprowadzania osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim przez drzwi tylne pojazdu. -Komplet pasów do mocowania 2 wózków inwalidzkich do szyn, -Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim, -Najazdy aluminiowe teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiająca wprowadzenie wózka z tyłu i z boku do pojazdu -Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem : pojazd dla osób niepełnosprawnych). Minimum: -24 miesiące bez limitu kilometrów - na części mechaniczne elektryczne i elektroniczne, -3 lata na lakier -10 lat na perforację nadwozia Uwaga! Wykonawca jest obowiązany w cenie pojazdu uwzględnić koszt przeglądu zerowego pojazdu, koszt zakupu karty pojazdu oraz koszt dostarczenia pojazdu do siedziby Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 34.11.44.00-3, 34.11.52.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20-03-2013.do godz. 10:00. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 35, a ksero dokumentu dołączyć do oferty 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017; z podaniem tytułu: Wadium- Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Kruszwica b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacje o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. - odpowiednio załącznik nr 6 lub 7,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Kruszwicy, ul.Nadgoplańska 4,88-150 Kruszwica, pokój nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Kruszwicy, ul.Nadgoplańska 4,88-150 Kruszwica, pokój nr 9 ( biuro obsługi interesanta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (123kB) pdf

Zal_1_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.pdf (32kB) pdf

Zal_2_Oświadczenie o spełnianiu warunków.pdf (32kB) pdf

Zal_3_wykaz dostaw.pdf (28kB) pdf

Zal_4_Wzór oferty.pdf (55kB) pdf

Zal_5_umowa.pdf (65kB) pdf

Zal_6_lista podmiotow grupa kapitalowa.pdf (37kB) pdf

Zal_7_oswiadczenie o grupie kapitalowej.pdf (43kB) pdf

 

Odpowiedź_13_03_2013_BIP.pdf (38kB) pdf

Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty_bip.pdf (47kB) pdf
 

metryczka


Opublikował: Monika Winiarczyk (12 marca 2013, 09:11:09)

Ostatnia zmiana: Monika Winiarczyk (25 marca 2013, 07:21:55)
Zmieniono: powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1457