zamówienie na:

Remont promu linowego /OSTRÓWEK II/ dla odnowy klasy żeglugowej- II przetarg

zamawiający: Gmina Kruszwica
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: PIFZ-Z.271.20.2013
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 8 maja 2013  10:00
wynik postępowania: zamieszczono pod ogłoszeniem 





Remont promu linowego /OSTRÓWEK II/ dla odnowy klasy żeglugowej- II przetarg
Numer ogłoszenia: 170818 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica , ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont promu linowego /OSTRÓWEK II/ dla odnowy klasy żeglugowej- II przetarg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont promu /OSTRÓWEK II/ w miejscowości Złotowo. Remont ma na celu odnowić świadectwo klasy żeglugowej oraz uzyskać świadectwo zdolności żeglugowej wydanej przez Polski Rejestr Statków. Zakres wymaganych prac: - wydokowanie promu, rozdzielenie sekcji, a po zakończonych pracach scalenie i zwodowanie, -oczyszczenie metodą piaskowania części podwodnej i nadwodnej kadłuba, - wykonanie pomiaru poszycia kadłuba przez firmę uznaną przez PRS, - konserwację farbą okrętową podkładową części podwodnej i nadwodnej, - malowanie farbą nawierzchniową części podwodnej i nadwodnej kadłuba, - malowanie farbą antyporostową podwodnej i nadwodnej części kadłuba, - malowanie wszystkich znaków i nazw na kadłubie, - wykonanie przeglądu wciągarki kotwicznej wraz z jej konserwacją, - wykonanie przeglądu wind służących do podnoszenia i opuszczania klap wyjazdowych wraz z ich konserwacją, - wymianę rolek kierunkowych liny głównej promu, - piaskowanie i malowanie pokładu pod drewnianymi belkami, - demontaż, montaż drewnianego pokładu bocznego, - demontaż, montaż belek drewnianych oddzielających pokład główny od pokładów - bocznych, demontaż, montaż belek drewnianych pokładu głównego, - sprawdzenie szczelności komór wypornościowych, - montaż czterech pokryw stalowych do wietrzników komór, - wykonanie barierek ochronnych, - wymianę blach poszycia kadłuba promu, Podstawowe dane eksploatacyjne: - Nazwa : /Ostrówek II/ - Miejsce eksploatacji: W ciągu drogi gminnej Ostrówek - Złotowo - Rok budowy promu:1990 - Długość 23,76m - Największa długość 29,12m - Szerokość 7,62m - Największa szerokość 8,85m - Wysokość 0,85m - Maksymalna szerokość przelotowa 3,97m - Minimalna szerokość przelotowa 3,77m - Średnie zanurzenie statku pustego 0,37m - Wolna burta 280mm - Nośność 32 tony - Wyporność 84t II. Warunki ogólne naprawy Remont dla odnowienia klasy Polskiego Rejestru Statków zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów PRS i pod nadzorem Polskiego Rejestru Statków. Zamawiający wyznaczy przedstawiciela do bezpośredniego nadzoru i uzgodnień nad pracami remontowymi. Zamawiający dopuszcza zmiany ilościowe do 20% poszczególnych elementów rozliczeniowych zawartych w przedmiarze robót w trakcie realizacji. Zamawiający może zrezygnować z poszczególnych etapów prac. Wszelkie prace uzupełniające Zamawiający zleci w formie pisemnej poświadczone protokołem konieczności. Materiały użyte do wykonywania prac remontowych dostarcza Wykonawca wraz z niezbędnymi certyfikatami materiałowymi. Farby użyte do wykonywania prac remontowych muszą pochodzić z pakietu farb morskich uznanych przez Polski Rejestr Statków. Wykonawca przedstawi prom do prób szczelności na wodzie w obecności inspektora Polskiego Rejestru Statków i przedstawiciela Zamawiającego, celem sporządzenia protokołu końcowego. Zamawiający w ramach zadania przewiduje dostarczenie drewna potrzebnego do montażu pokładu głównego oraz pokładów bocznych. Wymagany termin ważności świadectwa klasy - 5 lat III. Uwagi remontowo - eksploatacyjne -Zgodnie z przepisami PRS wykonawca remontu winien przedstawić wymagane atesty na materiały użyte do naprawy i zakupiony sprzęt. -Protokoły konieczności wymagają uzgodnienia i zatwierdzenia do wykonawstwa przez przedstawiciela zamawiającego IV. Zamawiający wymaga załączenia kosztorysu ofertowego wypełnionego na podstawie załączonego przez Zamawiającego przedmiaru prac ( załącznik nr 4 do SIWZ) zawierającego pełen zakres zamówienia. Zamawiający informuje, że ilości podane w przedmiarze prac są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. Co za tym idzie wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zmianie. Zmiana ilościowa robót musi dokonana wyłącznie na protokołu konieczności. Obowiązuje wynagrodzenie kosztorysowe. Ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym złożonym wraz z ofertą nie ulęgają zmianie przez cały okres trwania umowy. Prace należy wykonywać zgodnie z załączonym harmonogramem prac (załącznik nr 3 do SIWZ). Istnieje możliwość zapoznania się z promem przeznaczonym do remontu w miejscowości Złotowo po uprzednim zgłoszeniu pod. nr tel.052 35 15 010 w. 36.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
do 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.12.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, formularz cenowy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: 1) Zamawiający dopuszcza zmiany ilościowe do 20% poszczególnych elementów rozliczeniowych zawartych w przedmiarze robót w trakcie realizacji zadania, 2) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy. 2. Terminy określone w harmonogramie prac za pisemną zgodą Zamawiającego mogą być zmienione pod warunkiem ,że nie wpłyną na termin końcowy wykonania przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Kruszwicy ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, pokój nr 28,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Kruszwicy ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, pokój nr 30 ( biuro obsługi interesanta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (122kB) pdf

Zal_1_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.pdf (33kB) pdf

Zal_2_Oświadczenie o spełnianiu warunków.pdf (33kB) pdf

Zal_3_Harmonogram prac.pdf (24kB) pdf

Zal_4_przedmiar_prac.pdf (36kB) pdf

Zal_5_Wzór oferty.pdf (46kB) pdf

Zal_6_wzor_umowy.pdf (46kB) pdf

Zal_7_Lista podmiotow grupa kapitalowa.pdf (37kB) pdf

Zal_8_Oświadczenie o grupie kapitalowej.pdf (43kB) pdf

Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty_.pdf (45kB) pdf

metryczka


Opublikował: Monika Winiarczyk (29 kwietnia 2013, 13:09:48)

Ostatnia zmiana: Monika Winiarczyk (13 maja 2013, 10:59:42)
Zmieniono: Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1149