zamówienie na:

Docieplenie przegród budowlanych budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy wraz z robotami zewnętrznymi oraz dobudową szybu windowego

zamawiający: Gmina Kruszwica
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: PIFZ-Z.271.25.2013
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 10 lipca 2013  10:00
wynik postępowania: zamieszczono pod ogłoszeniem 




 Docieplenie przegród budowlanych budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy wraz z robotami zewnętrznymi oraz dobudową szybu windowego
Numer ogłoszenia: 243456 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica , ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie przegród budowlanych budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy wraz z robotami zewnętrznymi oraz dobudową szybu windowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest docieplenie przegród budowlanych budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy wraz z robotami zewnętrznymi oraz dobudową szybu windowego. Docieplenie: -Docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą (bezspoinową) styropianem o grubości 14 cm z wyprawą tynkiem cienkowarstwowym akrylowym barwionym w masie, z wymianą parapetów podokiennych na wykonane z blachy powlekanej, wykonaniem nowych spadków pod blachę, wyrównanie i malowanie gzymsu. -Docieplenie stropodachu betonowego styropianem laminowanym jednostronnie papą i pokrycie papą dwukrotne, z koniecznymi obróbkami blacharskimi, naprawą odwodnienia, naprawą tynków na kominach i ich malowaniem. -Wymiana instalacji odgromowej. -Wymianę stolarki otworowej drewnianej: okna na okna z PCV, drzwi wejściowe na aluminiowe kolorowe. Roboty zewnętrzne: -Przebudowa schodów wejściowych do przychodni dla dzieci z robotami rozbiórkowymi, poszerzeniem podestu, nowymi balustradami i poręczami malowanymi proszkowo, okładziny z płytek granitowych szczotkowanych, konieczne izolacje. -Zamurowanie otworu drzwiowego przy wejściu jak wyżej. -Zabudowa ściankami z cegły rury spustowej przy wejściu jak wyżej, z tynkiem i malowaniem. -Rozbiórka i odbudowa zniszczonych ścianek studzienek doświetleniowych z przekryciem kratami stalowymi ocynkowanymi dla ruchu pieszego, izolacje poziome i pionowe ścianek, okładzina z płytek granitowych szczotkowanych, uzupełnienie - wymiana skorodowanych tynków studzienek -Zasypanie dwóch studzienek doświetleniowych z wyprowadzeniem kanałów wentylacyjnych 30 cm ponad poziom terenu, z uprzednim wykonaniem izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej -Pogłębienie dna studzienek doświetleniowych do poziomu 30 cm poniżej otworów okien piwnicznych z wykonaniem utwardzenia betonem -Wykonanie opaski z kostki betonowej szarej grub. 6 cm na podsypce piaskowo-cementowej, z obrzeżem betonowym oraz niezbędnymi robotami rozbiórkowymi i ziemnymi -Wykonanie dojścia utwardzonego jak wyżej do dźwigu platformowego -Przebudowa stopni schodów wejściowych do ośrodka pomocy społecznej, z robotami rozbiórkowymi, okładziny z płytek granitowych. -Remont wejścia do ośrodka pomocy społecznej: remont podjazdu dla niepełnosprawnych, okładziny i posadzki z granitu, balustrada - remont i malowanie proszkowe. Budowę dźwigu platformowego -udźwigu minimum 500 kg lub 4 osoby, 4 przystankach, wysokości podnoszenia +10,20 m (czwarta kondygnacja nadziemna) szybem samonośnym przeszklonym szkłem bezpiecznym, z robotami żelbetowymi, wykonaniem otworów w ścianach, koniecznymi instalacjami i in. robotami związanymi i koniecznymi dla użytkowania. -Inne związane z zakresem przedmiotu umowy i konieczne dla jego wykonania, w tym budowa i rozbiórka rusztowań oraz daszków ochronnych 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: - projekt budowlany /dobudowa szybu windowego dla niepełnosprawnych do istniejącego budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy/ sporządzony w październiku 2011 r. przez budowniczego Leszka Rychłowskiego oraz inż. Monikę Kucałę - projekt budowlany /dobudowa szybu windowego dla niepełnosprawnych do istniejącego budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy/, branża elektryczna, sporządzony przez budowniczy Waldemara Kędzierskiego - projekt budowlany /docieplenie przegród budowlanych wraz z robotami zewnętrznymi przy budynku użyteczności publicznej położonego przy ul. Rybackiej 20 w m. Kruszwica, dz. nr 27 i 95/ sporządzony przez inż. Zygmunta Górkowskiego 3. Uwagi - zobowiązuje się wykonawcę do przedstawienia wszelkich dokumentów niezbędnych do zwrotu podatku VAT w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. - w kosztorysie ofertowym na w/w zadanie wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do umowy podziału kosztów na : 1. docieplenie przegród budowlanych budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy, 2.roboty zewnętrzne oraz dobudowa szybu windowego do budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy. Zamawiający informuje, że w chwili obecnej na placu budowy, od strony ul. Rybackiej, trwają już prace remontowe związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. /REWITALIZACJA STAREJ CZĘŚCI MIASTA W KRUSZWICY - ETAP I/, polegające na przebudowie kanalizacji oraz wymianie nawierzchni, w związku z powyższym zaleca się rozpoczęcie prac związanych z dociepleniem budynku od strony ul. Portowej. I. Wytyczne dla Wykonawców: -Podstawą do wyceny jest projekt budowlany, opracowanie graficzne, STWiOR. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy. -W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno - kanalizacyjnej, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i zabezpieczenie miejsca robót w trakcie realizacji zadania; -Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. -Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym). -Nie dopuszcza się płatności częściowych w trakcie realizacji robót budowlanych. -Podstawą do rozliczenia robót będzie protokół odbioru robót, faktura Vat (rachunek). - Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 42.41.61.30-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 14 000.00 PLN (słownie: czternaście tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10-07-2013 do godz. 10:00. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 35 ( wystarczy zaadresować kopertę opisując wadium, przedmiot zamówienia z dopiskiem kasa pokój nr 35), a ksero dokumentu dołączyć do oferty 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017; z podaniem tytułu: Wadium- Docieplenie Rybacka 20 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegających na dociepleniu, termomodernizacji ścian zewnętrznych budynku o wartości co najmniej 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych 00/100 PLN) każda w jednym zadaniu (nie sumować wartości w ramach kilku zadań) Uwaga: (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w warunek musi być spełniony przynajmniej przez jednego wykonawcę samodzielnie we wskazanym zakresie)
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli wykaże, że będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tj.Dz.U 2010, Nr 243, poz.1623 ze zm) do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia tj.: -konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący znajdowania się w odpowiedniej sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 200 000,00 zł ( dwieście tysięcy 00/100 PLN),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1. w przypadku nie wykonania części przedmiotu umowy Zamawiający może pomniejszyć należne Wykonawcy wynagrodzenie na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, 2. w przypadkach określonych w § 18 ust. 1,tj:1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jeśli będzie konieczny dodatkowy czas na wykonanie robót budowlanych, w przypadku: 1) zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych, o których mowa w § 5 ust.1-3 umowy, 2) udokumentowanych opóźnień niezależnych od Wykonawcy, 3) siły wyższej. § 5 ust. 1-3.tj. 1. Jeżeli pomimo zachowania przez Zamawiającego należytej staranności w wykonaniu dokumentacji projektowej zostaną w niej wykryte wady lub usterki, Zamawiający w porozumieniu z autorem dokumentacji doprowadzi do ich usunięcia i uzgodni z Wykonawcą sposób wykonania robót budowlanych wynikający ze zmian tej dokumentacji. Skutki finansowe dokonanych zmian obciążają Zamawiającego. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych na skutek aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów oraz zmiany wynikające z zapewnienia lepszej eksploatacji, leżące w interesie publicznym czy poprawiające jakość użytkową inwestycji. W takim przypadku Zamawiający w porozumieniu z autorem dokumentacji doprowadzi do zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych oraz jeżeli będzie to konieczne do zmiany dokumentów wynikających z przepisów budowlanych i uzgodni z Wykonawcą sposób wykonania robót budowlanych wynikający ze zmian tej dokumentacji. 3. Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 2 stanowi zmieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne oraz zamienny kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy lub, jeżeli dla danych robót nie ma cen jednostkowych w tym kosztorysie ofertowym, dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzania kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe sprzętu i materiałów zaproponowane przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny katalogowe dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego Urząd Miejski w Kruszwicy, ul Nadgoplańska 4 pokój nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego Urząd Miejski w Kruszwicy, ul Nadgoplańska 4 pokój nr 9 (biuro obsługi interesanta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (153kB) pdf

Zal_1_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.pdf (34kB) pdf

Zal_2_Oświadczenie o spełnianiu warunków.pdf (34kB) pdf

Zal_3_Wykaz osób.pdf (28kB) pdf

Zal_4_wykaz prac.pdf (28kB) pdf

Zal_5_Wzór oferty.pdf (47kB) pdf

Zal_6_umowa roboty budowlane.pdf (82kB) pdf

Zal_7_Lista podmiotow grupa kapitalowa.pdf (37kB) pdf

Zal_8_Oświadczenie o grupie kapitalowej.pdf (44kB) pdf

elewacja płn wsch, płd zach.pdf (590kB) pdf

elewacja południowo wschodnia.pdf (717kB) pdf

elewacja północno zachodnia.pdf (717kB) pdf

mapa sytuacyjna.pdf (956kB) pdf

projekt budowlany.pdf (15066kB) pdf

Rybacka 20 przedmiar dobudowa windy.pdf (322kB) pdf

Rybacka 20 przedmiar docieplenie przegród budowlanych.pdf (407kB) pdf

Rybacka 20 przedmiar roboty zewnętrzne.pdf (455kB) pdf

SPECYFIKACJA TECHNICZNA Rybacka 20.pdf (594kB) pdf

01.pdf (127kB) pdf

02.pdf (87kB) pdf

Projekt budowlany Dobudowa szybu windowego branża elektryczna.pdf (2252kB) pdf

Decyzja o warunkach zabudowy.pdf (2297kB) pdf

mapa stytuacyjno wysokościowa.pdf (195kB) pdf

Plan zagospodarowania terenu.pdf (944kB) pdf

Projekt budowlany- dobudowa szybu windowego.pdf (3902kB) pdf

Rysunek nr 1.pdf (85kB) pdf

Rysunek nr 2.pdf (76kB) pdf

Rysunek nr 3.pdf (71kB) pdf

Rysunek nr 3.pdf (71kB) pdf

Rysunek nr 4.pdf (75kB) pdf

Rysunek nr 5.pdf (101kB) pdf

Rysunek nr 6.pdf (101kB) pdf

Rysunek nr 7.pdf (83kB) pdf

Rysunek nr 8.pdf (94kB) pdf

Rysunek nr 9.pdf (99kB) pdf

Rysunek nr 10.pdf (77kB) pdf

Rysunek nr 11.pdf (212kB) pdf

 

Odpowiedź_do SIWZ.doc (51kB) word

Odpowiedź_2_do_SIWZ.doc (34kB) word

 

Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofertyBIP.pdf (59kB) pdf

metryczka


Opublikował: Monika Winiarczyk (25 czerwca 2013, 13:41:37)

Ostatnia zmiana: Monika Winiarczyk (18 lipca 2013, 12:29:44)
Zmieniono: Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1281