zamówienie na:

Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dwudaniowych dla świadczeniobiorców Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruszwicy

zamawiający: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZM.01.12.2011
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 16 grudnia 2011  10:00
wynik postępowania: zamieszczono pod ogłoszeniem 





Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dwudaniowych dla świadczeniobiorców Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruszwicy
Numer ogłoszenia: 416798 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Rybacka 20, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3515419, faks 052 3557257.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dwudaniowych dla świadczeniobiorców Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruszwicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość posiłków wynosi 27 dziennie przez 366 dni w roku. Łączna ilość 9882. Przewiduje się, że zmiana ilości wydanych posiłków (zmniejszenie lub zwiększenie) nie przekroczy 15 % przewidywanej ilości posiłków. Posiłki muszą być urozmaicone, sycące, smaczne i kaloryczne. Nie mogą się powtarzać w ciągu dwóch tygodni. Posiłki powinny być skomponowane w następujacych proporcjach: - 3 x w tygodniu dania mięsne - 1 x w tygodniu dania bezmięsne - 1 x w tygodniu danie rybne. Posiłek powinien składać się każdorazowo z 2 dań (zupa i drugie danie) oraz kompotu lub innego napoju (co najmniej 200 ml). Wymagana gramatura po ugotowaniu przedstawia się następujaco: -Zasadą jest by jedna porcja zupy wynosiła 0,4 litra, była sycąca i treściwa -Mięso, ryba nie mniej niż 100 g -Udko kurczaka pieczonego nie mniej niż 200 g -Filet z drobiu powyżej 100 g -Pieczeń w sosie własnym nie mniej niż 120 g -Gulasz wieprzowy, drobiowy nie mniej niż 200 g -Gołąbki powyżej 200 g -Klopsik nie mniej niż 100 g -Naleśniki nie mniej niż 2 sztuki, łącznie 200 g -Pierogi co najmniej 6 sztuk -Ziemniaki, makaron lub ryż co najmniej 200 g (ryż lub makaron nie częściej niż raz w tygodniu) -Jarzyny gotowane podawane będą 3 razy w tygodniu w okresie zimowym, natomiast w okresie letnim 2 razy w tygodniu -Do obiadów mięsnych, rybnych itp. należy podać surówkę nie mniej niż 100 g Na dni wolne od pracy świadczeniobiorcy, którzy wyrażą taką wolę winni otrzymywać suchy prowiant w cenie równoważnej ilości dni, za który będzie on wydawany. Przez suchy prowiant należy rozumieć danie gotowe do spożycia po podgrzaniu. Przygotowane posiłki należy dostarczyć w dni robocze do Punktu Wydawania Posiłków w Kruszwicy przy ulicy Kościuszki 30 w godzinach 1200 - 1300. Posiłki muszą być gorące, gotowe do spożycia po ich dostarczeniu, przygotowywane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, z artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym środkiem transportu przystosowanym do przewożenia posiłków, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. O czystość termosów zadba Wykonawca. Płatność odbywać się będzie przelewem na podstawie faktury, wystawianej na koniec każdego miesiąca w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał dwutygodniowy jadłospis do Zamawiającego. Posiłki, sposób ich przygotowania oraz transportu powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
·                  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·                  Zamawiający przewiduje udzielnie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·                  III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                          Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że zgodnie z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, posiada decyzję właściwego, ze względu na siedzibę zakładu, państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzenie zakładu, oraz że Wykonawca jest wpisany do rejestru zakładów prowadzących działalność związaną z produkcją lub obrotem żywnością.
·                  III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                          Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie), odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia przyjmuje się usługę polegająca na żywieniu zbiorowym (przygotowanie i wydanie posiłków) np. dożywianie dzieci w szkołach, przedszkolach, domach pomocy społecznej, usługa żywieniowa dla szpitali itp. tj. w ilości co najmniej 30 posiłków dziennie przez okres nie krótszy niż sześć miesięcy.
·                  III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                          Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·                  III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                          Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·                  III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·                  III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·                   
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; c) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, d) wystąpi konieczność zmiany terminu lub sposobu realizacji umowy wynikające z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na wykonanie umowy; e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kruszwicy ul. Rybacka 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kruszwicy ul. Rybacka 20 pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (137kB) word
zalacznik nr 1 do siwz-formularz ofert.doc (66kB) word
załącznik nr 2 do SIWZ-oswiadczenie.doc (66kB) word
załącznik nr 3 do SIWZ-oświadczenie art.24.doc (73kB) word
załącznik nr 4 do siwz-wykaz usług.doc (69kB) word
załącznik nr 5 do SIWZ - istotne postanowienia umowy.doc (48kB) word


informacja o wybraniu oferty.docx (14kB) word

metryczka


Opublikował: Monika Winiarczyk (8 grudnia 2011, 12:58:19)

Ostatnia zmiana: Monika Winiarczyk (3 stycznia 2012, 13:52:53)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1104